FunkyMEDIA - Pozycjonowanie, Adwords Łódź

Wpisy

  • poniedziałek, 13 maja 2013
    • Adwords - Często popełniane błedy

      Nie można zapominać, że Google Adwords to szalenie skomplikowany system, w związku z czym w przypadku braku odpowiednich przygotowań i nieuważnego działania możesz zainwestować w te reklamy mnóstwo pieniędzy i osiągnąć niewielkie przychody. Poniżej przedstawiam cztery najpowszechniejsze błędy, które popełniają użytkownicy Google Adwords.

       

      1. Złe typy dopasowań. Jednym z najszybszych sposobów na sprowadzenie klęski na swoja kampanię Google Adwords jest ustawienie we wszystkich reklamach przybliżonego typu dopasowania. Za każde kliknięcie będziesz płacił stosunkowo dużo, a w zamian będziesz otrzymywał ruch nie najlepszej jakości. Postaw na dopasowanie do wyrażenia i dopasowanie ścisłe - zdecydowanie więcej zarobisz i zdecydowanie więcej dowiesz się o swoich klientach.

       

      2. Lekceważenie kwestii aktualizacji parametrów dopasowania wykluczającego. Zadbaj o doprecyzowanie swoich kampanii i pozbywaj się zbędnych słów kluczowych. Zwróć szczególną uwagę na wyrazy, które należy utożsamić z zupełnie innymi zmianami niż te, które Cie interesują. Im bardziej doprecyzujesz swoje reklamy, tym większą zyskają one skuteczność.

       

      3. Złe strony docelowe. Twoja strona powinna być elegancka, przejrzysta, zachęcająca i  stworzona z myślą o konwersji. Kampanie reklamowe AdWords, które kierują użytkowników na zbyt ogólne strony główne, na strony nieatrakcyjnie zaprojektowane albo strony z nieskutecznymi adresami URL, bardzo szybko tracą na Wyniku Jakości.

       

      4. Brak monitoringu. AdWords to prawdziwa skarbnica wiedzy, ale możesz z niej korzystać jedynie pod warunkiem, że stosujesz jakąś konkretną metodę, analizowania i interpretowania danych. Oprócz standardowej aplikacji Google Analytics możesz używać mnóstwa innych programów - przygotuj sie do wnikliwej analizy danych pochodzących z Google AdWords, aby w maksymalnym stopniu wykorzystywać ich potencjał.

       

      Projektowanie stron www

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (3) Pokaż komentarze do wpisu „Adwords - Często popełniane błedy ”
      Tagi:
      Kategoria:
      Autor(ka):
      funkymedia
      Czas publikacji:
      poniedziałek, 13 maja 2013 12:44
  • piątek, 05 kwietnia 2013
    • Pozyskiwanie linków - dobre i złe sąsiedźtwo

      Zanim przejdę do omawiania licznych ekscytujących metod pozyskiwania odnośników, chciałbym się upewnić, że wiesz jakie odnośniki warto posiadać. W Google liczy się przede wszystkim zaufanie, powinieneś unikać odnośników z wszelkich stron promujących spam lub treści dla dorosłych. Co prawda Google zasugerował , że odnośniki przychodzące ze stron zewnętrznych nie mogą mieć wpływu na Twoją pozycję w rankingach, ponieważ nie masz nad nimi kontroli, w rzeczywistości jednak okazuje się, że zbyt duża liczba odnośników ze złego sąsiedztwa może skutkować ukaraniem Twojej witryny. Sądzę jednak, że Google opracowało jakiś algorytm sprawdzania, czy dana strona celowo nie utrzymuje kontaktów z innymi stronami niskiej jakości. Jeżeli Google stwierdzi, że Twoja strona internetowa ma właśnie takie kontakty, możesz pożegnać się ze swoją obecnością w sieci. Nie sądzę, aby czytelnicy tego bloga mieli związki ze spamem lub treściami dla dorosłych (jeśli się mylę, to mamy problem - przedstawiam tu metody optymalizacji wyłącznie w białym kapeluszu). Opisuję to zjawisko tylko dlatego, że w procesie pozyskiwania odnośników z pewnością otrzymasz e-maile od licznych spamerów, którzy będą obiecywali Ci  "usługi eksperckie w zakresie pozyskiwania odnośników" lub coś w tym rodzaju. Pod tymi ofertami kryją się zwykle masy odnośników ze stron, które zostały ukarane przez google. Wiele osób dołącza do takich sieci spamowych zupełnie nieświadomie. Tym czasem rodzi to takie same konsekwencje jak gdyby zostali oni wyznawcami kultu szatana i utrzymywali, iż pojawili się tam tylko dlatego, że chcieli poznać nowych ludzi. Ci nowi ludzie z pewnością zszargają Twoją reputację.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (1) Pokaż komentarze do wpisu „Pozyskiwanie linków - dobre i złe sąsiedźtwo”
      Tagi:
      Autor(ka):
      funkymedia
      Czas publikacji:
      piątek, 05 kwietnia 2013 13:19
  • czwartek, 04 kwietnia 2013
    • Piaskownica - czyli co to jest sandbox

      Obowiązkowy okres oczekiwania w piaskownicy na uwzględnienie nowych stron w rankingach to jedeną z tych reguł SEO, które dla większości właścicieli stron pozostają niezgłębioną tajemnicą, ale które generalnie korzystnie wpływają na cały system. Google wprowadził ten okres oczekiwania w ramach walki ze spamerami. Jeżeli intensywnie korzystałeś z Google w roku 2000 zapewne zauważyłeś liczne strony www ze spamem pojawiające się w wynikach wyszukiwania. Strony te zakładano w celu jak najszybszego zarobienia kilku groszy w nie do końca etyczny sposób i zamykano je zaledwie po kilku tygodniach. Dzięki farmom odnośników, czyli wielkim sieciom wzajemnie powiązanych odsyłaczy niskiej jakości, tego rodzaju strony potrafiły w krótkim  czsie znaleźć się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania - ponieważ ówczesny algorytm Google nie radził sobie z tym problemem. Sporo tego typu stron zdobyło wyłudzić kwoty, zanim Google je znalazł i zablokował.

       

      Dzisiaj wszyscy cierpimy właśnie przez te grupy spamerów. Jak już wspomniałem gdy zaczynałem swoją przygodę z SEO oczekiwanie w piaskownicy doprowadzało mnie niemal do upadku.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Autor(ka):
      funkymedia
      Czas publikacji:
      czwartek, 04 kwietnia 2013 10:58
  • środa, 03 kwietnia 2013
    • Spam - kilka słów na temat techniki optymalizacji

      Najstarszą i najczęściej spotykaną taktyką optymalizacji w czarnym kapeluszu jest spam. W świecie SEO mianem spamu określa się tworzenie stron internetowych, które nie mają żadnej wartości poza generowaniem ruchu z wyszukiwarek i zarabianiem na fałszywych ofertach lub reklamach. Nie są to ani strony ukryte, ani zamaskowane , ani zaprojektowane z myślą o tym, by kierować odwiedzających gdzieś indziej. To po prostu bezużyteczne strony, zaśmiecone reklamami i odnośnikami.

       

      Dlaczego spam ciągle jeszcze funkcjonuje w sieci? Cóż, wciąż można w ten sposób zarobić. Strony ze spamem nie przyciągają co prawda tabunów internautów, za to można je tworzyć w sposób automatyczny w ilościach hurtowych, dzięki czemu zarabiają spore kwoty dla swoich nieetycznych właścicieli.

       

      Google potępia tego rodzaju strony i potrafi wyczuć je z odległości kilometra. Gigant wyszukiwania traktuje je tak samo, jak organy ścigania traktują przestępców. Jeżeli zatem sądzisz, że uda Ci się skutecznie zastosować strategię automatycznego tworzenia  dużej liczby stron i zarabiania na reklamach dzięki ruchowi generowanemu z wyszukiwarek, powinieneś wiedzieć, że wielu próbowało już tego przed Tobą i prawie wszyscy ponieśli porażkę.

      Szczegóły wpisu

      Komentarze:
      (0)
      Tagi:
      Autor(ka):
      funkymedia
      Czas publikacji:
      środa, 03 kwietnia 2013 16:16

Kategorie

Zakładki

Kanał informacyjny

Opcje Bloxa